強力推薦

2012年1月22日 星期日

[娛樂] Phoebe 晒巨咪洗邋遢


許穎( Phoebe)憑 34D噴血上圍成功出位,日前她率領師妹夏然然( Cassie)和程芷渝( Milla)為老闆友人的林寶堅尼洗白白。
Phoebe去年不只推出寫真,更接了赴內地的打碟工作,問到是否賺了許多?她笑說:「唔錯㗎,家賺到錢我會交畀屋企人投資,希望可以錢搵錢。」 Phoebe透露今年不只賣身材,她說:「我同公司整緊首歌,係我第一次作歌,首歌可以方便我打碟時用。」問她是否想轉型做歌手?她說:「 OK㗎,我鍾意唱歌。」
去年 Phoebe與 Jeana由寫真鬥到口舌之爭,問她新一年會否與 Jeana做好朋友?她說:「冇乜興趣做朋友,唔好講佢。」


沒有留言:

張貼留言