強力推薦

2012年1月19日 星期四

[娛樂] o靚模 Tess倒奶 靠扑性女上位


舊年聖誕 Boxing Day,網友瘋傳「香港真人扑性 Day」短片,有對慾火男女被偷拍喺天后一個公園涉嫌打野戰,片中男子露械,但女子就三點不露,下體仲俾人打格,才子蕭若元日前向雜誌證實片中女主角「扑性女」係 23歲模、香港寬頻優質生活台主持朱韻蓓( Tess),對於被指疑似扑性女, Tess噚日喺香港娛視高層陪同下現身沙田否認。
事件隔咗兩個幾星期,差唔多淡忘,一身倒奶打扮嘅 Tess又離奇現身澄清,佢話:「當日我出水痘,同公司請咗假,片中人唔係我,蕭生(蕭若元)都話咗係聽人講。我有睇過啲片,嗰個女仔唔似我,向來違法事我唔做。」無論 Tess係唔係扑性女真身,佢已經喺呢件事上出晒位,佢話:「對女仔嚟講,呢啲唔係光彩嘅事。」


預告出寫真

Tess慶幸真人同上鏡樣有差距,所以出街都冇俾人指指點點,不過佢直認事件為佢帶嚟壓力:「初時好驚。」身邊高層仲話稍後會同 Tess出寫真,疑似扑性女話抗拒呢個名,但事實上佢知名度得以提升,點計都算出到位。


沒有留言:

張貼留言